Malu Nørholm

Musikalsk Forskole på folkeskolerne, vuggestuer & børnehaver, Spirekoret og Børnekoret

Jeg er uddannet AM’er fra DKDM og har, siden jeg blev færdig, været ansat på Musikhøjskolen. Efterfølgende har jeg deltaget i undervisningen på Børnekorakademiet v. Pia Boysen og Margrete Enevold.

Jeg har i årenes løb haft elever på mange forskellige hold og i alle aldre: Lige fra de små børn med forældre til Musik og Bevægelse, over de lidt større børn til Rytmisk træning og teenagere i Teenagekor og solosang, til voksne i Rytmisk kor. Uden for Musikhøjskolen har jeg undervist på efteruddannelse og lavet kurser i både Musik og Bevægelse og Børnekor.

Lige nu underviser jeg holdene på 0.-2. klassetrin på folkeskolerne og er sanglærer og korleder. Og så har jeg i mange år haft en formiddag om ugen på en specialskole, Skolen ved Nordens Plads, hvor jeg underviser de yngste elever.

Jeg vægter både det faglige og det sociale højt i undervisningen. I mine timer skal der være plads til både de vilde sange og de stille. Og masser af grin!

malu@musikhoejskolen.dk