Kulturcamp 2023 uge 26

ALLE PLADSER OPTAGET

Brug de første dage i skolernes sommerferie på at dyrke dit eget udtryk sammen med nye og gamle venner!
Kulturcamp 2023 er tre workshops med tid til fordybelse, skabertrang og samvær.

JazzCamp for Piger 2023

- på Musikhøjskolen

JazzCamp for Piger er fire dages spændende og sjov musikundervisning i sommerferien kun for piger - og andre, der opfatter sig selv som piger!

Både begyndere og øvede kan være med.

På campen skal vi være kreative og lave vores eget band med vores egen musik og et godt bandnavn! Vi skal lære at skabe musik ved at improvisere og spille på nye måder. Vi skal hygge os, møde nye venner og grine sammen.

Alder: 10-16 år

Tid: mandag til torsdag 26.-29. juni, kl. 10-15
Torsdag kl. 15-16 afslutter vi med koncert for forældre og søskende
Sted: Musikhøjskolen, Smallegade 12
Undervisere: Lene Wændelin og Mija Milovic

2. Du tilmelder dig på www.jcfp.dk

Filmgys

- i Filmværkstedet

Kom og vær med til at lave gyserfilm i Frederiksberg Filmværksted.

Vi fordyber os i en filmgenre, som målrettet går efter både at skræmme og underholde tilskueren. Alle redskaber bliver taget i brug for at skabe det helt rigtige filmgys.

Du kommer igennem hele den kreative proces fra idéudvikling og manuskriptskrivning til optagelse og redigering.

Alle kan være med, uanset om du har lavet film før. Medbring et drabeligt godt humør, så skaffer vi det kunstige blod. Vi garanterer for, at det bliver både hyggeligt og uhyggeligt på samme tid.

Alder: 10-13 år

Tid: tirsdag til torsdag 27.-29. juni, kl. 10-15
Torsdag kl. 15-15.30 er der visning for forældre og søskende
Sted: Frederiksberg Filmværksted, Danasvej 30B
Undervisere: Thomas Nielsen og Christoffer Fischer

1. Du betaler 250 kr. på MobilePay 447111 - husk at skrive navn og workshop
2. Du tilmelder dig på mail til souschef Thorbjørn Kjærgaard på tk@musikhoejskolen.dk

Tegn og mal vikingernes verden

- på Billedskolen

Sig ordet vikinger - dine tanker fyldes straks af spændende historier i både hverdag og kamp, flotte smykker, dragter, skibe, skjold og hjælme.

Vi skal også en tur på Nationalmuseet og med egne øjne se vikingernes skatte og høre den gribende historie om vikingebrødrene Ask og Rune og deres skæbne. Vi vil også dykke ned i mytologiens eventyr med de nordiske guder, og vi skal tegne og male, både det vi ser og ud fra fantasien.

Alle kan være med! Vi afslutter med en udstilling i Billedskolens lokaler, og I får alle jeres billeder med hjem når vi slutter.

Alder: 7-10 år

Tid: mandag til torsdag 26.-29. juni, kl. 10-15
Torsdag kl. 15-16 er der udstilling for forældre og søskende
Sted: Billedskolen, Godthåbsvej 21 C