Kulturcamp 2024 uge 27

Brug de første dage i skolernes sommerferie på at være kreativ sammen med andre børn og unge, og lær en masse af de dygtige og erfarne undervisere.

Kulturcamp 2024 er tre workshops med tid til fordybelse, skabertrang og samvær.

JazzCamp for Piger 2024

- på Musikhøjskolen

JazzCamp for Piger er fire dages spændende og sjov musikundervisning i sommerferien kun for piger - og andre, der opfatter sig selv som piger!

Både begyndere og øvede kan være med.

På campen skal vi være kreative og lave vores eget band med vores egen musik og et godt bandnavn! Vi skal lære at skabe musik ved at improvisere og spille på nye måder. Vi skal hygge os, møde nye venner og grine sammen.

Alder: 10-16 år

Tid: mandag til torsdag 1.-4. juli, kl. 10-15
Torsdag kl. 15-16 afslutter vi med koncert for forældre og søskende
Sted: Musikhøjskolen, Smallegade 12
Undervisere: Lene Wændelin og Anne Bruhn Andersson

1. Du betaler 400 kr. på MobilePay 447111 - husk at skrive navn og workshop
2. Du tilmelder dig på www.jcfp.dk

Dans & performance

- på Musikhøjskolen

Sommerdansecampen er 3 dage fyldt med dans og bevægelse.

Med udgangspunkt i moderne dans vil vi sammen lade kreativiteten og bevægelsesglæden få frit løb, og i fællesskab skabe vores egne koreografier.

Campen slutter med en miniforestilling, hvor vi viser det, vi sammen har skabt. Alle kan være med, nybegyndere såvel som øvede dansere.

Alder: 10-15 år

Tid: mandag til onsdag 1.-3. juli, kl. 10-15
Onsdag kl. 15-15.30 er der visning for forældre og søskende
Sted: Musikhøjskolen, Smallegade 12
Underviser: Loa Carlslund

1. Du betaler 300 kr. på MobilePay 447111 - husk at skrive navn og workshop
2. Du tilmelder dig på mail til souschef Thorbjørn Kjærgaard på tk@musikhoejskolen.dk

Tegning og grafik

- på Billedskolen

IKKE FLERE PLADSER
 - men skriv dig meget gerne på ventelisten (ved at maile til Thorbjørn Kjærgaard tk@musikhoejskolen.dk)

Kom og vær med i vores hyggelige Kulturcamp på Billedskolen.

Vi skal lave en masse sjov med tegning og grafik.

Vi lærer om blyanterne og grundlæggende tegneteknikker og udvider med forskellige let tilgængelige trykteknikker med overraskende muligheder (som I også kan lege videre med derhjemme) som gnidetryk, kartoffeltryk og monotypier. Vi vil hygge os med fællesbilleder og gå på opdagelse efter sjove motiver.

Der er masser at lære, masser af inspiration og fri kreativitet, inden for rammerne af god værksteds- og materialedisciplin.

Vi runder af med en udstilling i Billedskolens lokaler, og I får alle jeres billeder med hjem, når vi slutter.

Alder: 7-10 år

Tid: mandag til torsdag 1.-4. juli, kl. 10-15
Torsdag kl. 15-16 er der udstilling for forældre og søskende
Sted: Billedskolen, Godthåbsvej 21 C