Skoleorkester Festival

- orkestre på folkeskolerne

Skoleorkester Festival i KU.BE er højdepunktet for de 4 Skoleorkestre på Frederiksberg. En dag fyldt med musik og fællesskab på tværs af vores orkestre. Skoleorkestrene er et samarbejde mellem folkeskolen og Musikhøjskolen, og skolens orkester øver hver uge på skolen. Du behøver ikke at have spillet før for at være med i Skoleorkesteret.

Du kan også gå til Instrument & Band på din skole
Hvis du gerne vil spille et instrument eller synge, kan du gå til instrument & band, hvor du både fordyber dig i at lære at spille på instrumentet og dyrker fællesskabet i jeres band.
Musik handler både om fordybelse og fællesskab, og du får begge dele til Instrument & Band.

Se hvad du kan gå til på din skole her

Frederiksberg Musik- og Kulturskole