Musikhøjskolen har lukket i påskeferien 23. marts til og med 1. april.

Her på hjemmesiden kan du finde svar på mange spørgsmål, og du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os - vi svarer hurtigst muligt efter ferien.
Du kan stadig nå at tilmelde dig til dette skoleår - det gør du her på hjemmesiden.

GOD PÅSKE!

Anna Kruse

Solosang, sanghold

Anna Kruse er uddannet sanger og sanglærer fra Rytmisk Musikkonservatorium (DK) og Arvika Musikkonservatorium (S) i 2000. Hun hjælper amatører og professionelle i alle aldre med at styrke deres stemmes udtryk. Anna udvandrede fra Sverige og blev forelsket i København for 20 år siden. Siden har hun boet og arbejdet med musikere fra hele Norden i den danske hovedstad.
Anna har studeret sammenhængen mellem sangstemme, krop, sind og ånd i de sidste 25 år. Hun har arbejdet på musikskoler, på læreruddannelser, teaterskoler, har privatelever, er gæstelærer på forskellige efteruddannelser og underviser i stemme, krop og udtryk. Anna laver også Workshops for private og i firmaer. Hun har efteruddannelser i performance, meditation, udtryk, stemmeterapi, komposition, Qi gong, massage mm.
Fællessang ligger Anna varmt om hjertet. At synge sammen kun fordi det føles dejligt!
Anna er aktiv sanger og sangskriver med flere anmelderroste udgivelser i ryggen. Både som solist og som ”side woman”.
I undervisningen vil vi synge en masse, udforske stemmens udtryk, power og skrøbelighed, og reflektere over vores egen stemme, lyden og det aftryk vores stemme giver.

akr@musikhoejskolen.dk