Musikhøjskolen har lukket i påskeferien 23. marts til og med 1. april.

Her på hjemmesiden kan du finde svar på mange spørgsmål, og du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os - vi svarer hurtigst muligt efter ferien.
Du kan stadig nå at tilmelde dig til dette skoleår - det gør du her på hjemmesiden.

GOD PÅSKE!

Caspar Hesselager

Underviser i

Klaver rytmisk, band og MGK

Caspar Hesselager er uddannet i klassisk klaver fra Det Jyske Musikkonservatorium, og har sideløbende været aktiv i jazz- og rocksammenhænge.
Han har spillet et hav af koncerter i ind- og udland, har medvirket på talrige pladeindspilninger, og har fungeret som producer for en lang række bands. Derudover har han skrevet musik til både film, radio og tv.

Også som underviser favner han bredt, og han lægger vægt på den enkelte elevs behov og ønsker udfra vedkommendes standpunkt. Herunder med fokus på gode tekniske færdigheder, udvikling af auditive evner (hørelære), nodelæsning, improvisation – alt sammen ting, som gør det nemmere at udfolde sig frit på instrumentet.

ch@musikhoejskolen.dk