Musikhøjskolen har lukket i påskeferien 23. marts til og med 1. april.

Her på hjemmesiden kan du finde svar på mange spørgsmål, og du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os - vi svarer hurtigst muligt efter ferien.
Du kan stadig nå at tilmelde dig til dette skoleår - det gør du her på hjemmesiden.

GOD PÅSKE!

Jens Elbøl Nielsen

Elbas

Jens underviser i elbas.

Jens har spillet elbas professionelt i mange år som freelance og med forskellige danske og udenlandske bands, solister mm. Her skal blot nævnes Midnight Sun, Røde Mor, Baronets, Vesterbro Ungdomsgård, Allan Mortensen, 2’nd Line the Funkomagic Orchestra, Kenn Lending Blues Band og Sam Mitchell. Han medvirker på ca. 50 LP/CD, og for tiden spiller han bl.a. med The Incidents og René Evald.

Fra 1989 til 2013 har Jens undervist på Rytmisk Center København og siden 2001 på Musikhøjskolen.

I undervisningen lægges der vægt på at kunne spille sammen med andre, dvs. bassens rolle i et orkester, at lære forskellige numre og meget andet – og sidst, men ikke mindst:

Kreativitet og spilleglæde.

jen@musikhoejskolen.dk