Musikhøjskolen har lukket i påskeferien 23. marts til og med 1. april.

Her på hjemmesiden kan du finde svar på mange spørgsmål, og du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os - vi svarer hurtigst muligt efter ferien.
Du kan stadig nå at tilmelde dig til dette skoleår - det gør du her på hjemmesiden.

GOD PÅSKE!

Kirsten Thomsen

Fagot, blokfløjte, blokfløjtehold.
fagot i aftenskolen

Man kan spille fagot fra ca. 7 år og kan nå de forskellige klapper med fingrene.
Der er mulighed for at starte på en mindre fagot (kvintfagot eller børnefagot).

Er man blevet god til at spille små melodier på fagotten, er der mange sammenspilsmuligheder på Musikhøjskolen.
Der er mangel på fagotspillere.

Man kan leje fagot på Musikhøjskolen.

Kirsten er uddannet på Det kgl. Danske Musikkonservatorium hos Peter Bastian. Her har hun taget Diplomeksamen og er uddannet som Statsprøvet Musikpædagog. Siden har hun studeret videre i udlandet. Hun er nu ansat i Den kgl. Livgardes Musikkorps og er medlem af flere kammermusikensembler.

Kirsten underviser endvidere i Tivoligarden og i pædagogik på Det kgl. Danske Musikkonservatorium.

kt@musikhoejskolen.dk