Tilmelding til næste skoleår 2024/25

Nyt program og tilmelding er klar på hjemmesiden fra fredag 26. april 2024 kl. 12.
Tilmeld dig senest onsdag 22. maj for at være med i første fordeling af pladserne.

Resten af dette skoleår 2023/24
15. april lukker vi for tilmeldinger til dette skoleår for at kunne sætte det nye program op her på hjemmesiden.

Lene Wændelin

Underviser i

Musikalsk Forskole på folkeskolerne, skoleorkestre og trompet i aftenskolen

Jeg er uddannet trompetist og musik- og bevægelseslærer fra Rytmisk Musikkonservatorium 2003.

Min musikalske dannelse stammer fra skoleorkester, men siden jeg begyndte i den lokale musikskoles bigband begyndte den rytmiske tilgang til musikken (gehør, improvisation, leg) at præge mit spil.

Har siden 2005 været musiker, skuespiller og komponist i Teatergruppen Batida.

Jeg ønsker at lave undervisning, hvor musikken fænger og får nyt liv igennem deltagerne, og jeg forsøger at holde øjne og ører åbne for det skabende og kreative. Samtidig arbejdes der med grundlæggende færdigheder som puls, periode, gehør m.m.

lw@musikhoejskolen.dk