Anderledes uge 15.-19. april (uge 16)
Der er ingen normal undervisning i uge 16, bortset fra Pop-up Film.
Hvis du skal deltage i øver og koncert, eller evt. har en erstatningstime, har din lærer givet dig direkte besked.
Se evt. mere info i mail 12/3 fra vores skoleleder til alle elever/forældre.

Lotte Tænner

Musikhold 1-5 år, Musikalsk Forskole i folkeskolerne, Snurretoppen og Spilletoppen

Jeg er uddannet Rytmikpædagog på Instituttet for Rytmik i 97′.

Efterfølgende har jeg siden 2004 været selvstændig med Spilotten, hvor jeg har undervist, optrådt med musikalske fortællinger for og med børn samt lavet musikalske projekter på et væld af institutioner, biblioteker, skoler m.m.

Jeg er i dag den ene halvdel af Rytmikhuset, der blandt andet udbyder efteruddannelse i Rytmik for pædagoger.

Jeg underviser i Musik og Bevægelse på Musikhøjskolen på forældre/ børn- hold 1- 5 år.

Jeg inspireres af børns univers, deres umiddelbarhed og glæde ved musik. Jeg bruger musik, bevægelse, sanser og fantasi som virkemiddel, ved indlæring af og leg med de musikalske grundprincipper.

lt@musikhoejskolen.dk