Siri Skamby Madsen

Musikalsk Forskole på folkeskolerne, trommer og band på folkeskolerne

Jeg er uddannet Cand.musicae som musiker/musik-bevægelseslærer fra Rytmisk Musikkonservatorium og har desuden en BA i Musikvidenskab fra Københavns Universitet.

Musikken har gennem mit liv været en trofast følgesvend og givet mig mange fantastiske oplevelser både som udøver og underviser.

Som barn var jeg selv glad for musikundervisning, hvor man på en legende og umiddelbar måde tilegnede sig de mere tekniske og teoretiske aspekter af indlæringen.

Den metode benytter jeg selv som underviser i dag. Jeg tager bl.a. afsæt i min uddannelse som musik-bevægelseslærer, hvor både krop, stemme og instrument bliver aktiveret.

ssm@musikhoejskolen.dk