Thomas Asli

Cello, sammenspil, ensemble

Jeg er uddannet cellist ved Nordjysk Musikkonservatorium og på Royal Scottish Academy of Music i Glasgow med en Post Graduate “Master of Music Performance”.

Jeg har lang erfaring som underviser i cello og kammermusik og har undervist på Musikhøjskolen siden 1997. Jeg har desuden sammenspil på Musikhøjskolen, både for mindre grupper og det store strygeorkester.

Jeg spiller og underviser i ind- og udland, og jeg skriver musik til ensembler, film og teater.

Det er vigtigt for mig, at elev og lærer er i god kontakt og at eleven er 100% fokuseret. Teknikken og cellospillet “skræddersyer” jeg efter elevens fysik og kreative potentiale.

Start fra 6 år.

Jeg vil anbefale alle, der godt kunne tænke sig at spille cello, at komme og få en prøvetime.
Det viser sig hurtigt, om det er det rigtige tidspunkt at starte.

Jeg har haft elever på 4 år, der har været meget klar! til at spille.
Det er meget forskelligt fra barn til barn. Kontakt mig og hør nærmere.

Mobil 6110 1985

tas@musikhoejskolen.dk