Uffe Fogtmann

Trompet, trompethold, instrumentklasser og Big Bandet

Uffe underviser i trompet og klaver.

Uffe afsluttede sin uddannelse på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium med Diplomeksamen og Musikpædagogisk eksamen i 2003. Inden studiet på musikkonservatoriet studerede Uffe musik på Københavns Universitet, hvor han har en bachelorgrad fra. Uffe gik i Tivoli-Garden i 1980-1988.

Uffe er endvidere fastansat som trompet- og klaverlærer på Allerød Musikskole. Han har assisteret i bl.a. Sjællands Symfoniorkester, Den Kongelige Livgardes Musikkorps, Malmö Opera Orkester, Tivolis Promenadeorkester m.m.

Uffe har været ansat på kontrakt på Det Ny Teater på flere forestillinger, bl.a. på teatrets opsætning af Beauty and the Beast, Mary Poppins og Wicked.

uf@musikhoejskolen.dk