Hvordan betaler man?
Opkrævninger sendes pr. mail og indeholder link til betalingssiden på elevens side i Speedadmin (vores elevsystem).
Betalingssiden kan kun tilgås ved login som BETALER (= værge 1). Betaler logger ind med eget brugernavn og kodeord eller eget MitID.
Hvornår betaler man?
1. rate opkræves i mailen med bekræftelse på, at eleven har fået plads, og efterfølgende rate(r) opkræves pr. mail 1-2 uger før forfaldsdato.
Sammen med opkrævningsmailen sender vi også en kort sms.
Hvis man ikke modtager mailen, bedes betaler/værge 1 selv logge ind på elevens side og se betalingsinfo.
Ved for sen betaling pålægges rykkergebyr på 100 kr. pr. rykker.
Forfaldsdatoer | ||||
Undervisning med to rater | 15. august | 1. januar | ||
Undervisning med tre rater | 15. august | 1. november | 1. marts | |
Instrumentleje | 1. oktober | 1. marts |
OBS! Raternes forfaldsdatoer svarer ikke altid til startdatoer i løbet af sæsonen. Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.