Musikhøjskolen har lukket i påskeferien 23. marts til og med 1. april.

Her på hjemmesiden kan du finde svar på mange spørgsmål, og du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os - vi svarer hurtigst muligt efter ferien.
Du kan stadig nå at tilmelde dig til dette skoleår - det gør du her på hjemmesiden.

GOD PÅSKE!

Musikhold 0-5 år

Musikhold for børn og forældre/bedsteforældre.

Børn synger før de kan tale og danser før de kan gå. Aktiv beskæftigelse med musik påvirker og udvikler hele personligheden og stimulerer til at opfatte strukturer og opøve koncentration, til fantasi, initiativ, kreativitet og følelser. I det musikalske fællesskab er der vægt på kommunikation og accept, og motorikken styrkes gennem rytmelege, danse, bevægelseslege og instrumenter. På vores 0–5 års hold tager vi udgangspunkt i børnenes egen musikalitet og griber fat i musikken fra et børneperspektiv.

Musik er en vidunderlig legeplads for udvikling og træning af alle de kompetencer og intelligenser, som børn tilegner sig i løbet af deres opvækst.