Anderledes uge 15.-19. april (uge 16)
Der er ingen normal undervisning i uge 16, bortset fra Pop-up Film.
Hvis du skal deltage i øver og koncert, eller evt. har en erstatningstime, har din lærer givet dig direkte besked.
Se evt. mere info i mail 12/3 fra vores skoleleder til alle elever/forældre.

Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

Klaver og band, 4.-6. klasse, Skolen på Duevej

Kun for skolens elever.

Dag og tid: torsdag efter skole. Tidspunkt for instrumentalundervisning og band aftales med læreren inden start.
Sted: Skolen på Duevej
Lærere band: Anna Bohm (klaver), Siri Skamby Madsen (trommer/slagtøj) og Anne Uhre (tværfløjte)

Tilmeldingen er for hele skoleåret 23/24
Sæsonstart: 21. august 2023
Sæsonslut: 17. juni 2024

Pris: 3 rater à 2.560 kr. / 7.680 pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.

Se alle priser, datoer og regler på hjemmesiden under Praktisk.

Lærere

• Anna Barbara Bohm