Musikhøjskolen har lukket i påskeferien 23. marts til og med 1. april.

Her på hjemmesiden kan du finde svar på mange spørgsmål, og du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os - vi svarer hurtigst muligt efter ferien.
Du kan stadig nå at tilmelde dig til dette skoleår - det gør du her på hjemmesiden.

GOD PÅSKE!

Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

Trækbasun/trombone, Smallegade

Alder: fra ca. 6-7 år til 25 år
Niveau: fra nybegyndere til øvede

Trombonen (også kaldet trækbasun) er et fantastisk instrument, som bliver brugt i næsten alle stilarter. Så har du lyst til at spille f. eks. klassisk, jazz, salsa, funk, blues, bigband eller brasiliansk musik, så har du fundet det perfekte instrument. Du vil lærer alt om teknikken og musikken som der er når man spiller på dette fantastiske instrument. Og så have det sjovt mens du gør det.
Så hvis du f. eks. er blevet fascineret af at se en trombonist spille og vil finde ud af, hvor trækket forsvinder hen, eller hvor lang eller kraftig en tone man kan holde, så er det trombone du skal melde dig til.

Dag og tid: aftaler du med læreren inden start. Hvis du har særlige ønsker, kan du skrive det i kommentarfeltet.
Sted: Smallegade 12

Tilmeldingen er for hele skoleåret 2023/24
Sæsonstart: 21. august 2023
Sæsonslut: 17. juni 2024

Priser
Solo 25 minutter pr. uge3 rater à 2.560 kr. / 7.680 kr. pr. år
Solo 35 minutter pr. uge
3 rater à 3.350 kr. / 10.050 kr. pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.

Godt at vide
Det er gratis at deltage i kor, sammenspil, bands og orkestre, når du er instrumentalelev hos os.
Du kan leje instrument. Se mere på hjemmesiden under 'Instrumentleje'.