Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

Vuggestuer og børnehaver

Vi har mange års erfaring med at undervise børnehaver og vuggestuer.

Formålet med den ugentlige undervisning er at stimulere børnenes lyst til musikalsk udfoldelse gennem leg, sang, spil, drama og dans. Børn og voksne deltager aktivt sammen, og børnene lærer hinanden og de voksne at kende fra en ny side. Hvis jeres institution vil gå til musik, så henvend jer til skolens administration, så vi i fællesskab kan finde en struktur, der giver musikalsk mening i institutionens hverdag.

Kontakt os for at høre mere, eller tilmeld jer her, så kontakter vi jer. Tilmeldingen er ikke bindende for jer, før vi har aftalt nærmere.
mail@musikhoejskolen.dk eller 20470075.

Dag og tid: om formiddagen mandag til fredag. Lektionerne er på 45 minutter.*
Sted: Musikhøjskolen, Smallegade 12 eller hos jer.
Holdstørrelse: Børnehaver deltager med ca. 15 børn og stuens personale. Vuggestuer deltager med ca. 12 børn plus personale. Man kan evt. tilmelde sig med et halvt hold.

Sæsonstart: 26. august 2024
Sæsonslut: 26. maj 2025
*) Alternativt kan vi aftale 55 minutter med slutdato 30. april af hensyn til de børn, der starter i SFO 1. maj.

Deltagergebyret for undervisningen opkræves i to rater via jeres EAN nummer.
15. augustkr.   5.880
1. januarkr.   7.060