Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

Violinhold 1.-2. klasse (Rune)

Violinklasse er for dig, som går i 1. eller 2. klasse og har lyst til at lære at spille violin på et hold sammen med jævnaldrende kammerater.
I violinklasserne går det violintekniske og hørelæremæssige stof hånd i hånd, og begge dele udvikles gennem sang, dans og sammenspil, som hver uge vil være en fast del af timen.
Yderligere information om holdene kan fås ved at kontakte violinlærer Rune Lundsgaard.

Alder: 1.-2. klasse
Niveau: begyndere

Dag og tid: fredag kl. 15.30-16.20
Sted: Smallegade 12
Lærer: Rune Lundsgaard
Holdstørrelse: 4-6 elever

Tilmeldingen er for hele skoleåret 23/24
Sæsonstart: 21. august 2023
Sæsonslut: 17. juni 2024
Der vil være nogle skemafrie uger i løbet af sæsonen. Datoerne annonceres senere.

Pris: 3 rater à 1.220 kr. / 3.660 pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.

Godt at vide
Du kan deltage gratis i kor, sammenspil, bands og orkestre, når du går på dette hold. Spørg din lærer til råds.
Du kan leje instrument. Se mere på hjemmesiden under 'Instrumentleje'.

Se alle priser, datoer og regler på hjemmesiden under Praktisk.

Lærere

• Rune Lundsgaard