Musikhøjskolen har lukket i påskeferien 23. marts til og med 1. april.

Her på hjemmesiden kan du finde svar på mange spørgsmål, og du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os - vi svarer hurtigst muligt efter ferien.
Du kan stadig nå at tilmelde dig til dette skoleår - det gør du her på hjemmesiden.

GOD PÅSKE!

Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

2. kl. Musikalsk Forskole, Skolen på la Cours Vej

Kun for skolens elever.

Undervisningen bygger videre på det, børnene lærte i 1. klasse. Vi begynder at spille mere sammen på udvalgte instrumenter og arbejder videre med musikkens grundelementer såsom puls, form og dynamik. Alt dette er krydret med en masse sang og bevægelse.
Det er selvfølgelig muligt at gå til musik i 2. klasse, selvom man ikke har gået i 1. klasse.
I løbet af sæsonen bliver holdene inviteret til et stort fælles musikevent.

Dag
Lærer
2. klasse
tirsdag
13.40-14.30
Lotte Tænner

Sted: Skolen på la Cours Vej

Tilmeldingen er for hele skoleåret 23/24
Sæsonstart: 21. august 2023
Sæsonslut: 31. maj 2024

Pris: 3 rater à 1.020 kr. / 3.060 pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.

Se alle priser, datoer og regler på hjemmesiden under Praktisk.