Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

Music Mind Games - hørelære og teori

Music Mind Games er en innovativ metode, hvor man træner hørelære og teori på en sjov og lærerig måde.
Hørelære og teori er en vigtig del af at spille ethvert instrument, og tit er der ikke tid til at arbejde grundlæggende med det i instrumenttimen.

På holdet træner vi børnenes evne til at lytte og forstå, hvad de spiller. Fx rytme, skalaer, toner, akkorder osv. På dette første trin i teori lærer eleverne de forskelige elementer gennem leg, kort spil, sang og bevægelse.
Vi spiller også på små percussioninstrumenter. Det supplerer instrumentalundervisning godt, og man kommer hurtigt til at se resultater i sit egen spil og forståelse.
Efter sæsonslut er man klar til at arbejde videre på de andre teorihold, hvis man har lyst til at fordybe sig (SIF, Særligt Intensivt Forløb).

Du kan læse mere om Music Mind Games her https://www.musicmindgames.com/

For spørgsmål om indholdet er du velkommen til at kontakte Marina: msi@musikhoejskolen.dk

Alder: 8-10 år
Holdstørrelse: 4-8 elever

Dag og tid: torsdag eftermiddag (hver anden uge)
Sted: Smallegade 12
Underviser: Marina Siani

Tilmeldingen er for hele skoleåret 2024/25
Sæsonstart: 26. august 2024
Sæsonslut: 16. juni 2025
OBS! DaCapoStryg og Music Mind Games er skiftevis hver anden uge. Music Mind Games starter.

Pris: 3 rater à 410 kr. / 1.230 kr. pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.
OBS! Det er gratis, hvis du er instrumentalelev hos os.

Se alle priser, datoer og regler på hjemmesiden under Praktisk.

Lærere

• Marina Siani