Musikhøjskolen ønsker alle en god sommer:-)

Vi ses igen til undervisningen fra mandag 26. august.
Kontoret har sommerlukket 6. juli til 5. august.

Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

SangskriverCamp 19.-20. januar

ALT UDSOLGT - der er desværre ikke flere pladser

Kom til SangskriverCamp 19.-20. januar

Lær at skrive en sang
Bliv bedre, hvis du allerede kan lidt eller meget
Udvikl din kreativitet.

Du behøver ikke at kunne spille et akkordinstrument – vi hjælper dig hele vejen, hvis der er brug for det.
Sange, som er blevet skabt på vores Sangskrivercamps, er også blevet brugt til store shows, forestillinger og koncerter på vores musikskoler.

Man kan også tilmelde sig som band eller sammenspilshold.

Dag og tid
Fredag 19. januar kl. 16-21 og
Lørdag 20. januar kl. 11-16

Musikhøjskolen, Smallegade 12, Frederiksberg

Mad
Fredag får I aftensmad, og lørdag får I kage:-)

100,- kr. pr. person

Alder
12-25 år

Undervisere
Anna Kruse (Musikhøjskolen, Frederiksberg), Thomas Hedegaard (Musikhøjskolen, Frederiksberg), Ida Kudo (Tårnby Musikskole), Jakob Smedegaard (Tårnby Musikskole) og Liva Andersson (Københavns Musikskole).

SangskriverCampen er arrangeret af Center Kvintus.
Center Kvintus er et tværgående samarbejde mellem musikskolerne i Rødovre, Tårnby, Frederiksberg, København og Dragør.