Her kan du søge på alder og/eller på de 14 steder, vi underviser på Frederiksberg.

Nogle hold har endnu ikke alder på, fx vores sammenspil, orkestre og bands. Det vil løbende blive tilføjet.

Man kan kun søge på alder, men de hold, hvor der er angivet klassetrin, er det klassetrinnet, der gælder.
Klassetrin svarer altid til dansk skole.

Snurretoppen 0. klasse

På Snurretoppen får børnene en legende introduktion til musikkens grundelementer og instrumentspil.
Vi synger og danser, og børnene får bl.a. mulighed for at spille på melodica, violin og træktrompet (minitrombone).
Børnene kan i perioder låne instrumenterne med hjem.

Vi arbejder med rytmer, hørelære og sammenspil. Sjovt, alvorligt og rigtig hyggeligt!

OBS! Undervisningen på Snurretoppen gentages hvert år, og det er meningen, at man kun går på holdet én sæson.
Klassetrin svarer til dansk skole.

Dag og tid: mandag kl. 16.15-17.00
Sted: Smallegade 12
Holdstørrelse: 8-10 elever
Lærere: Anne Uhre og Lotte Tænner

Tilmeldingen er for hele skoleåret 24/25
Sæsonstart: 26. august 2024
Sæsonslut: 16. juni 2025

Pris: 3 rater à 1.040 kr. / 3.120 kr. pr. år
Hvis du får plads efter sæsonstart, beregner vi en pris, der svarer til din startdato.
Du kan deltage gratis i Spirekoret, når du går på dette hold, du skal blot tilmelde dig.

Se alle priser, datoer og regler på hjemmesiden under Praktisk.

Lærere

• Anne Lisbeth Uhre